Mera inköp på Ullared

Just nu vräker regnet ner. Visst kan det vara bra med regn ibland men det börjar bli lite väl mycket nu.
I går började jobbet igen efter 4 veckors semester. Men jag brukar inte ha några problem att komma igång efter semestern. Det är bara kul att börja igen.
Både igår och idag efter jobbet har jag kört två ganska hårda pass på gymmet. Så nu är man igång igen efter sommarledigheten därifrån.
När vi var på Ullared blev det ganska mycket shopping. Vi köpte lite saker hit hem, gratängform, sockerkaksform, kastrull och salt och pepparkar.
 

I Göteborg handlade jag nästan ingenting...förutom en jättefin väska som det var rea på.

Jag tycker mycket om väskor. Jag har två kartonger med handväskor. Jag tycker det är roligt på sommaren att byta lite beroende på vad man har för kläder och så. Den här kommer snart börja användas men just nu har jag den vita jag köpte på Ullared.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback