Jobb och träning...

...Det är vad veckan mest har innehållit. Måndag, tisdag och fredag efter jobbet har det blivit ett besök på gymmet. Det känns bra nu när jag kommit in i det igen och fått in rutin på det. Då rullar det bara på. Att jag nu har tränat två fredagar i rad efter jobbet hör inte till vanligheten, då jag helst bara vill vara hemma och ta det lugnt efter en lång arbetsvecka. Men det har gått bra att komma iväg till gymmet även då. I onsdags jobbade jag sent och i torsdags åkte vi till Njurunda för att hämta bilen. Så därför blev det ingen träning då.
Bilen var på verkstan både onsdag och torsdag. Det var två grejer som behövdes fixas. Dels var det ett stag fram som var trasigt. Vi hör även ett knarrande ljud ibland. Men de kunde inte hitta vad det berodde på. Så vi får hoppas att det försvinner av sig själv.
Annars igår kväll tog vi det mest bara lugnt. När Stefan kom hem åkte vi och käkade kina buffè...mums!
I helgen blir det lite av varje. Idag ska vi träna och ikväll blir det kalas. Vad som händer mer idag...ja det skriver jag om ikväll.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback