Det har inte hänt så mycket

Då har vi inlett ytterligare en vecka. Tiden och dagarna går så fort.
Både igår och idag har jag tränat på gymmet efter jobbet. Jag cyklar till och från gymmet. När jag ska hem har jag en ganska lång backe den sista sträckan och den är jätte jobbig att trampa när man har varit duktig på gymmet en timme:) Så när jag kom hem var jag helt slut. Men nu har jag fått lite rutin på träningen och det är roligt att vara på gymmet.

Annars nu ikväll har jag städat garderoben vilket behövdes. På ena hyllan där jag har tröjor hade jag slängt in alla kläder så jag hittade inget där. Men nu ligger allting prydligt. Jag har även kollat igenom de roliga räkningarna som snart ska betalas.

Det var allt för nu.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback