Bilen ren och fin

                   
Det var på tiden att det blev av.
Vi har pratat om det jätte länge nu att bilen skulle behövas tvättas och städas. Men det har liksom inte blivit av. Men idag fick den sig en ordentlig rengöring. Vi städade ur den invändigt. Vi damsugade och torkade och utvändigt körde vi med avfettning och schampo och grejer så nu är den blank och fin på både in- och utsida.
Det är väl det vi har gjort idag.
Vi åkte till Birsta en sväng i förmiddags för jag ville köpa en micro fleece tröja jag kan ha under jackan jag köpte i våras. Det behövs en tröja när kylan börjar komma.
Sedan åkte vi till Njurunda. Vi kom hem vid 16.30. Då gjorde vi jätte god mat, fläskfilè med potatis gratäng och grönpeppar sås och egna vitlöksbröd. Det var supergott.
Ikväll har vi sett på nya Wallander filmen som kom ut i fredags. Vi fick leta på många ställen innan vi hittade en som inte var uthyrd. Det var även på sista stället vi hade tänkt kolla efter den på. Så det var bra. Den var bra. Jag tycker alla dessa typer av filmer är spännande och bra.

I morgon börjar en ny arbetsvecka. Det blir även lite träning efter jobbet.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback