BAD PÅ ANDRA ADVENT!

'
Jag älskar verkligen vårt badkar!
Jag badade en stund i går kväll och jag tände ljus, satte på belysningen i badkaret och bubbelsystemet.  
Jag funderade på den härliga helg vi har haft, en fredagskväll med lussebak och idol, Birsta i lördags med ett massa bra ärenden gjorda och vi hade en så härlig kväll med våra fantastiska grannar med god mat och mys framför tv:n. 
Igår var jag på Norra bergets julmarknad med Ullrica. Där är det riktigt mysigt att gå och titta på allt fint hantverk och annat fint som hör julen till. 
Annars blev det en lugn eftermiddag med lite pyssel. Jag gjorde klart två ljusstakar, bild kommer ikväll. 
 
Nu är det dags för strax åka till jobbet, först skjutsa ut S till hans jobb.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback