BAKLÅDAN

Ordning och reda.
Idag när vi var iväg och handlade lite smågrejer hem så köpte vi bland små praktiska korgar som kan sätta fast på lådkanterna. Så jag köpte två stycken att ha i min låda där jag har alla mina bakgrejer. Det blev kanonbra.
Jag har även sorterat upp och lagt ordning mina muffinsformar.
 
En ny sprits blev det också. Stefan fick syn på den här och tyckte att jag skulle ha den för min sprits fungerar inget vidare.
Den här var tydligen alldeles ny för den här butiken. Jag bara längtar tills jag använder den första gången så jag får se hur den fungerar.
 
Ja vi var iväg och köpte några olika grejer till hemmet på förmiddagen.
På eftermiddagen har vi mest tagit det lugnt, fikat lite ute på altanen i vårsolen, grejat med middagen, jag har skapat ordning bland ljus och ljuslyktor och nu slöar vi framför tv:n.
 
Jag är nöjd med helgen med tanke på allt vi har fått gjort här hemma.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback