ANNANDAG PÅSK!

Vi har haft besök:)
Min äldsta systerson tycker så mycket om att vara hos oss och att sova över:)
Så igår kom han till oss och stannade över tills idag. Igår spelade vi monopol 2 gånger som han önskat och vi såg även på film.
I morse tog vi det mest bara lugnt innan vi åkte till pulkbacken på Södra Berget. Jag hade aldrig varit där men det var en lång och bra backe.
Det var så härligt väder:) Solen lyste fantastiskt skönt på oss och vi grillade korv och åt mackor och drack varm choklad som vi hade med oss. Vi hade det supermysigt i det härliga vårvädret.
 
Hela påskhelgen har det ju varit fantastiskt väder med sol tinande snö. Vi har tagit vara på det genom att vara ute så mycket vi bara kunnat.
Nu hoppas jag att våren kommer på riktigt snart så jag kan ta ut cykeln.
 
Jag tycker vi haft en bra påskhelg, ätit god mat hos våra familjer, umgåtts, donat på hemma och njutit av det härliga vädret:)
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback