BÄSTA MASKINEN....NÄSTAN....


Kanonbra är denna maskin.
Det sista jag sa till Stefan i morse innan jag åkte på jobbet var att diskmaskinen behövde plockas ur.
Stefan sa: Det hinner jag göra ikväll. Du kommer aldrig märka om jag gör det nu eller ikväll för jag är hemma före dig.
I kväll när jag kom hem från jobb och träning och skulle ställa in disk i maskinen så kan jag garantera att den inte var urplockad!
Det är helt klart den bästa maskinen vi har i köket. Vi diskar allt i den och den är så smidig och bra på alla vis.
Men tätt därefter på "bra maskin" listan kommer min fanstastiska kitchen aid:)

Hittills har veckan bestått av jobb och träning. Jag har kommit igång på riktigt nu. Jag var i gymmet i måndags och idag blev det spinning 30 minuter. Så det känns riktigt bra.

God kväll!

Sandra

Diskmaskin is the shit!

Hur klarade man sej innan??

2012-01-26 / 12:59:03
URL: http://sanlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback