BABY KLÄDER




Storlek 56. Det är vad den nyfödde hemma hos syrran har i kläder nu. Det finns så mycket fina body men dessa två fastnade jag och Stefan extra mycket för. Hängselbyxorna passade bra ihop så dessa fick lillebror också. En nalle ville jag att han skulle få också:) Så det fick bli en Nalle puh.
Storebror hade sett ett vattengevär som han ville ha, super shooter, dubbelpipigt som skjuter upp till sju meter! Det blev han väldigt glad för. Han ville leka vattenkrig när vi var där igår med presenterna men jag tyckte det blåste för mycket...han tyckte jag var en fegis:)
Så vi hade en mysig dag hos syster. Det kan inte bli annat när man får vara med en 4 dagar gammal bäbis och den bästa storebrodern i hela världen!

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback