Vinterförvaring

(null)
Igår var det dags.
Vi har valt att inte campa på vintern. Därför var det dags igår att köra ner husvagnen till vinterförvaringen. Varje år bokar vi plats på samma ställe och det fungerar verkligen kanonbra att ha den där. 
Det kändes konstigt och lite vemodigt att se den rulla från gården. Jag tror att det är för att campinglivet har blivit en så stor del av vår fritid. Vi kommer verkligen sakna att campa och det kommer vara så tomt på gården. Men desto mer kommer vi längta till våren. 
Det tar alltid lite tid inför varje tripp vi gör med husvagnen, allt som ska packas och fixas innan man kan åka iväg. Men när det är så mycket värt det när vi är på väg och har nått vårt resemål. 
Det som känns extra bra är att Cesar verkligen älskar att campa och jag är så glad att vi kan ge Cesar allt det roliga och de fina upplevelser som det faktiskt blir när man campar.

Så till våren hämtar vi den igen och då är det dags för besiktning, fukttest och service. 

God morgon!

Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog

Jag förstår precis, det blev inget campande för oss i somras och det känns väldigt tråkigt. Jag gillar den där känslan att vara ett med naturen :)

2019-10-08 / 20:02:37
URL: http://https://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback