Solig lördag!

(null)
Nolbybacken.
Igår var det kval till USM i Nolbybacken som Stefans systerdotter Astrid deltog i. Vi åkte dit vid 9-tiden. Just då stod liftarna stilla. Det var ett jordfel som behövdes fixas. Så starten blev lite förenad.

Vädret var underbart. Cesar åkte snowracer och lekte och hade roligt. Vi hade inte tagit med någon vagn till Cesar. Så Stefan åkte hem med honom när han skulle äta och sova. Jag ville vara kvar ute och njuta av solen. De kom sedan tillbaks. Då kollade vi på Astrids första åk i andra tävlingen  innan vi åkte hemåt.

(null)
Ett varmt bad.
Jag njöt av ett varmt bad igår kväll. Jag tog med mig nyaste Amelia, tände ljus och lyssnade  lugn musik. Det var skönt efter många timmar ute.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback