UPPDATERING

(null)
Veckan som gått.
 Veckan har känts lång och har varit fylld med jobb och träning.
I torsdags när jag slutade tidigt var vi på en utflykt med Annika, Isak och Elias. Vi åkte till pulkbacken i Sidsjön. Vi hade med oss fika och barnen åkte för fullt med sina snow racer. De fick även åka själva men då förstås inte nedför hela backen.
Elias hängde med på sitt sätt och tittade nyfiket på. Vi hade med oss fika, barnen lekte i snön och vi hade det så mysigt.

(null)
Veckans träning.
I måndags och onsdags blev det pass på gymmet. Igår tänkte jag först gå en promenad på morgonen men åkte istället till gymmet. Jag checkade in typ strax före 05,30. 
Jag cyklade 40 minuter. Det kände jag mig nöjd med. Det var lagom tid för att hinna hem innan Stefan åkte på jobbet.
Övriga dagar har jag gått promenader. Så blir det även idag på förmiddagen och då får Cesar följa med. 


Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback