PROMENAD I STOCKHOLM

(null)
Vi kom hem igår. 
Helgen har varit väldigt bra. Det som jag nästan är mest nöjd med är mina morgonpromenader. Igår morse började jag med att gå till Kungsträdgården. Jag tänkte att träden där säkert var fina att se på i mörkret. När jag kom dit var det precis så det var, väldigt fint.

(null)
Gamla stan.
Jag fortsatte Drottninggatan ner mot gamla stan. Där var det ganska fridfullt att promenera. 

(null)
5 kilometer.
När jag gått genom gamla stan behövde jag gå åt höger för att hamna åt samma håll som hotellet. 
Jag valde att gå åt vänster för att gå en lite längre sträcka. Jag vek av vid en gränd för att inte hamna allt för långt bort. När jag kom ner till stora vägen kände jag inte igen mig. Jag tog fram kartan och hittade då ganska snabbt hur jag skulle gå. 

Totalt gick jag 5 km. Det var jag riktigt nöjd med. 

Vi hade en super trevlig helg i huvudstaden.

Hej så länge!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Härligt med en promenad, det är så skönt!

2018-10-17 / 04:31:57
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback