VECKAN SOM GÅTT

(null)
Helg mitt i veckan.
Det har varit ännu en vecka med röd dag mitt i veckan. Det är skönt att få en dag extra ledigt. 

Veckan har bestått av jobb, fixande hemma och lite vab. Cesar har varit förkyld hela veckan. I onsdags fick han vara hemma från förskolan. Vi vabbade halva dagen var. Idag, denna klämfredag har han varit med farmor och farfar. Han är fortfarande snorig men piggare. 

I tisdags åt vi köttbullar, potatis,sås och broccoli till middag. Jag passade på att göra en egen brunsås. Det var första gången och den blev riktigt god. Det kommer jag göra fler gånger. 

Det är en del pratiskt att göra efter pappas bortgång och begravningen börjar närma sig. 

Nu är det helg igen!


God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback