HELGEN

(null)Helgen var väldigt bra!
Vi inledde den på Himlabadet i fredags.
På lördagen fixade vi först ute med att klippa gräset och gräva runt och sätta ny jord på några buskar.
Sedan åkte vi in till stan. Det var motorcykelns dag. Cesar somnade när vi kom dit och sov hela tiden när de åkte förbi. Han var inte alls berörd av det höga ljudet.
På kvällen var vi bjudna på middag hos Stefans föräldrar. Det bjöds på en väldigt god grillning med många goda tillbehör.
I fredags kväll gjorde jag glass till Cesar av endast en apelsin, en banan och hallon. Han fick den första som efterrätt efter grillningen och det blev succé. 

(null)
Stugan.
Igår åkte vi och mamma till stugan. Gräset behövdes klippas. Det var verkligen fint väder.
När vi kom dit var det dags för lunch så vi tände grillen för att grilla korv. Cesar åt två och somnade sedan gott i vagnen. 
Stefan klippte gräset och det gick bra. 

Jag blev uppvaktad av Cesar på Mors dag. Jag fick en dusch créme från body shop. 

 Jag är nöjd med helgen.

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback