OTUR

(null)
En vecka med mycket smärta.
Förra veckan när jag klippte tånageln så blev det lite fel så det började göra ont. Under förra helgen började det att bli infekterat så jag tvättade med alsolsprit. 
Det började göra väldigt ont hela tiden. Sambon tyckte jag skulle ringa vårdcentralen. Så jag åkte dit i tisdags.
Läkaren såg direkt att det var infekterat. Så hon skrev ut penicillin. Jag skulle återkomma när kuren var slut. Då skulle de i så fall klippa bort nageln om smärtan inte blivit bättre. 
Igår ringde jag dit för jag ville kolla hur jag kunde ta värktabletter över helgen. Det gör verkligen ont hela tiden och för att jag ska kunna njuta lite av helgen så behöver jag få ner smärtan.
Jag fick även en tid på tisdag att ta bort nageln. 

Igår när jag var på jobbet trampade jag snett med den andra foten. Jag är väldigt svag i den fotleden eftersom att jag vrickat den många gånger. Så nu har jag väldigt ont även i den högra foten.

Men nu är det midsommar och vi har packat för vår premiärtur med husvagnen. Idag ska det enligt prognosen regna hela dagen. Vi har tänkt fram och tillbaka om vi ska åka på lördag istället men det känns mysigt att komma iväg.

Hej så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback