MYSIG LÖRDAG

(null)
En lugn dag har det  varit.
Vi har mest varit ute idag. Det har varit skönt väder, lite blåsigt men skönt. 
På eftermiddagen gick vi en promenad efter ån. Det är inte så mycket vatten så det gick att gå ganska långt ut på stenarna. Cesar kastade stenar för fullt och Lycke tittade nyfiket på.

(null)
Stenar.
Det var hur mycket stenar som helst! Jag plockade med mig några i den rosa färgen som jag tänkte använda till ett ljusfat i höst.

(null)
Så fint! 
Jag tycker det är så fint när solen blänker mot vattnet.

(null)
Hemåt.
Cesar är skicklig på att gå tycker jag. Han orkade gå hela vägen tillbaka. Han tycker om att gå i skogen och plocka med sig pinnar och kottar och lägga i fickorna.

Nu håller Stefan på att natta honom. Han kommer nog att somna fort med tanke på hur mycket han varit igång idag. 

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback