JULKÄNSLOR

Tycker ni om julen?
Jag tycker det är mysigt med julen och allt som det innebär. Det är inte så att jag redan nu börjar längta men lite mysigt är det när jag tänker på att få ställa fram tomtar och klä granen mm.
Igår hade vi surströmmingsfest hos en kollega vilket var väldigt trevligt. Jag äter inte surströmming. Så vi som inte gjorde det åt god paj och sallad. Då började vi prata om julen och den julfest vi brukar ha varje år. Förra året gjorde jag detta härliga godisfat och det vill kollegorna att jag gör i år också:) Så jag får väl försöka fixa det:) och det gör jag mer än gärna!
 
Förra julen var Cesars första och det var verkligen så mysigt! I år ser jag fram emot att låta honom vara med att klä granen och allt annat mysigt som vi kan göra tillsammans. 
 
 
God morgon!

Mathilda

Åh jag älskar julen så mycket!! Då är jag i synk med allt!!

Svar: :)
Marie

2017-09-09 / 10:08:23
URL: http://mathilba.se
Netti Starby

Julen är verkigen mysig! :-D Kramis

Svar: Håller med.
Marie

2017-09-09 / 16:28:55
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback