SÖMN

Vi har överlag haft bra nätter med Cesar.
De första 6 månaderna sov han bra, somnade vid 20, vaknade 1 gång för att äta vid 02 och somnade om till 06.
Därefter var det en period då han var förkyld så då var det lite jobbiga nätter för honom men kom snabbt tillbaka till hur han sov innan. 
När han var 8 månader slutade han äta på natten och det gick över förväntan att bryta den rutinen. 
Han har aldrig varit svårsövd på kvällarna. Ibland har det varit svackor och perioder då han har sovit sämre men det har säkert de flesta barn. När tänderna har varit på gång har det varit lite jobbigt för honom att sova. 
 
 
Dit jag vill komma är att det just nu varierar väldigt mycket hur nätterna är. Igår natt sov han hela natten från 19.30-06.30 utan att vi hörde honom en enda gång. 
I natt sov han lite oroligt vid 01 men sover fortfarande! Han som brukar vakna vid 05-06.
 
 
God morgon!
 
 
 

Matilda Berlin

Men alltså guu vad skönt det där såg ut!! <3

2017-10-03 / 13:53:24
URL: http://matildaberlin.se
Madeliene

Så himla söt <3

Jag har aldrig haft det där problemet. Jag la alltid min son runt 18-19 på kvällen, och han vaknade oftast 1 gång på natten, sen sov han till 7-8 på morgonen! <3

2017-10-03 / 13:54:40
URL: http://madelienelothman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback