RITA MED KRITA

Vi köpte några presenter till Cesar när vi var i Stockholm.
På förskolan tycker han om att rita och därför kände vi att vi ville ge honom kritor. 
Han ritade en liten stund och sedan var det roligare att plocka med kritorna och lägga i och plocka ur dom ur burken. 
 
Idag skiner solen. I förmiddags åkte jag iväg på en cykeltur på 2 mil. Det var riktigt härligt men jag glömde vattenflaskan. Så hädanefter kommer jag allid ha den med mig. 
 
Nu sover Cesar och när han vaknar ska vi iväg på en liten utflykt i det härliga höstvädret.
 
 
God eftermiddag!
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Perfekt present :). Kritor och sånt är perfekt present :)

2017-10-15 / 17:27:36
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback