VINTER!

 
Äntligen kom snön.
Det har verkligen kommit mycket bara sedan igår. Plogbilen hade gjort en vall vid infarten som jag och Cesar gick ut och tog bort.
Förra året var ju Cesar så liten och var inte så medveten om snön. Idag när vi gick ut så var han både skeptisk och nyfiken på vad det var som hade kommit till marken. 
Vi invigde nya vinteroverallen och vi är så nöjd med den. Vi köpte den i Stockholm i oktober men den var alldeles för stor. Den finns bara på Åhlens City i Stockholm, Göteborg och Malmö. Jag hittade den på nätet så jag beställde den där i en mindre storlek. Jag hämtade den på Åhlens här i stan och kunde lämna tillbaka den andra där. Så det löste sig smidigt ändå.
 
 
Han tyckte det var svårt att gå i snön vilket jag förstår...
 
...men när vi skottat uppfarten så gick det genast lite bättre.
 
Jag tog några bilder med systemkameran.
Jag använder den inte så ofta nu. Det blir liksom så smidigt att ta bilder med mobilen. 
När Cesar somnat gick jag ut en sväng på gården. Det blev inte många som blev bra men bättre med två än ingen:)
 
Det är mysigt med snön tycker jag. 
När jag såg i morse att det hade snöat mycket så fick jag genast lite julkänslor. Det är inte länge kvar till första advent. 
 
God eftermiddag!

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men hjälp vad mycket snö ni har fått!

Svar: Ja för att vara första snön så kom det väldigt mycket.
Marie

2017-11-19 / 14:21:24
URL: http://amandajona.se
Angelica

Oj, så mycket ni fått!

Svar: Ja för att vara första snön så kom det väldigt mycket.
Marie

2017-11-19 / 17:52:53
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback