HANDSKAR

Det är roligt att göra fynd.
Igår när jag åkte till Ica Maxi för att handla så gick jag in en sväng på Stadium. Cesar behöver nya handskar till förskolan.
Det är svårt att hitta en handske som sitter bra och som är lätt att ta på till så små barn. 
Butiken körde Black Friday hela helgen och hade därför 25% rabatt på ordinarie priser. 
Jag hittade den här handsken som har dragkedja ända ner till tummen så att den ska vara lätt att få in. 
När jag kom till kassan hade jag en check på 50 kronor. Så jag betalade 62 kr istället för 149 som det ordinarie priset var, ett fynd helt enkelt!
 
Cesar har fortfarande hög feber. Därför åkte vi in med honom till Primärvårdsjouren i morse. Ingen orsak till febern hittades. Vi fick rådet att avvakta till i morgon och har han fortfarande feber då så skulle vi åka in till vårdcentralen. 
 
 
God eftermiddag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback