VECKAN SOM GÅTT!

Det har varit en speciell vecka.
I tisdags började jag jobba efter min barnledighet. Det är ganska precis 1 år sedan jag gick hem. Jag fick graviditetspenning beviljad. Så jag slutade jobba ca en månad innan Cesar föddes. 
Det har gått bra på jobbet. Det är ovant att jobba så jag har varit väldigt trött på kvällarna.
 
Det som har varit speciellt och så underbart är att ha längtat så mycket efter Cesar och när jag kommit hem har han varit så glad och skyndat sig mot mig. 
I tisdags när jag kom hem satt han och sambon och lekte på hans rum. Cesar höll i den här skylten:) 
 
Det har varit så fint och soligt väder hela veckan. Så på kvällarna har vi varit ute mycket. Vi var till lekparken i onsdags kväll. Grannarna var ute och krattade då när vi skulle gå. Så vi tog med oss deras hund ( Jag tog en bild på den men lyckas inte ladda upp den nu). 
 
Igår när jag kom hem var huset nystädat, tvättstugan var tom på kvätt och så hade dom helg- och veckohandlat. Så det var väldigt skönt att komma hem och bara kunna njuta av fredagen och en kommande, mysig helg. 
 
 
God morgon!
 
 
 
 
 
 
 
 

Jennifer Queen

Vad skönt att komma hem till det där :D

Svar: Idag har vi jätte fint väder :D Vad kul att ha börjat jobba igen, känns det bra? :)

2017-05-06 / 16:21:30
URL: http://thequeenie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback