REDAN ONSDAG!

Vart tar tiden vägen??
Den här veckan har gått fort! Det är kanske för att det har varit fullt upp på kvällarna som det känns som att veckan hittills har sprungit iväg.
 
Den här bilden är från i söndags då vi åt hemmagjorda hamburgare till middag. Vi köpte korgarna på Ica Maxi och det var perfekt storlek för en hamburgare och pommes frites. Det var väldigt gott. 
 
I måndags morse och i morse har jag åkt till gymmet innan jag börjat jobba. Jag har åkte vid 05.25. Det har varit riktigt roligt att träna den här veckan. Mycket handlar om vilken musik och så jag tränar till. Ju bättre musik desto mer inspiration till träningen får jag.
I måndags efter jobbet gjorde vi ren min cykel. Det sitter ett litet hjul vid kedjan som var helt igenkletat. Så det behövdes verkligen göras något åt. 
Igår kväll gick vi ut och grävde upp och gjorde fint runt några buskar. Jag hade väldigt bra hjälp av Cesar. Han hjälpte mig att dra bort gammalt gräs. 
Vi kom nyss hem efter en fika och pratstund hos grannarna.
 
Så det var våran vecka hittills det:)
 
 
God kväll!
 

Caroline

Så gott med hamburgare. :)

2017-05-10 / 20:23:14
URL: http://ironheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback