OTUR!

Den här veckan har jag haft en del otur.
Jag var på gymmet i morse. När jag tränat klart och skulle gå och duscha så hade jag inte nycklarna till skåpet. Jag gick tillbaka till gymmet och tittade där jag hade varit men dom låg inte där. Det kunde bara betyda en sak, de var inlåsta i skåpet. 
Så jag gick till receptionen och fick hjälp att klippa upp det.
 
I måndags cyklade jag en lång tur ner mot Juniskär. När jag nästan var framme körde jag in i en stor kärlskada och ramlade rejält. Jag skrapade armbåge och knä, fick ont i händer och ena foten. Kläderna och cykeln fick en del skador. Men klarade mig bra ändå trots allt.
 
 
Så en del otur har den här veckan bjudit på. 
 
 
God kväll!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Har också varit med om det där :(. Inte det minsta kul den gången, jag hade duschat och stod i handduken med ALLA kläder inlåsta. Som tur var så kom det in en till som skulle byta om som fick springa till personalen...

Svar: Å va jobbigt! Vilken tur att det löste sig bra till slut.
Marie

2017-05-05 / 21:58:53
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback