BLOGGAT I 8 ÅR!

I 8 år har jag bloggat!
När jag går tillbaka och läser det allra första inlägget så kändes det som ett väldigt tråkigt inlägg, ingen bild och väldigt lite text.
Om jag läser inlägg som jag gjort den senaste tiden så är det en så enorm skillnad på hur jag skriver och vad jag lägger ut för bilder och framför allt vilket syfte jag har med både bilderna och texten. Varje gång jag bloggar så vill jag ju ha ett syfte med det jag vill förmedla och det ska vara intressant att läsa för er som besöker bloggen.
Det är därför som det ibland går några dagar emellan blogginläggen för att jag just då inte vet vad jag vill blogga om som kan vara intressant. Ibland är det också att jag helt enkelt inte känner för det eller så finns inte tiden just då. 
Jag tycker om mycket om min blogg och att blogga.
 
Idag har jag gått en promenad runt Sidsjön medan Cesar sov på förmiddagen. Det kändes så soligt och fint ute och det var det men det blåste mycket och det gör det fortfarande. Det var också väldigt isigt och knöligt att dra vagnen runt sjön. Så det var inte alls så trevligt och skönt som jag hade hoppats på. 
Jag tog med mig kameran och fotade några bilder på sjön men det var väldigt svårt att få till rätt ljus då det blev så ljust av snön och solen. Så när jag kollade på bilderna när vi kom hem så var det ingen som jag tyckte blev riktigt bra. Så jag gjorde om en av dom till svartvitt istället. Så det är den jag bjuder på här.
 
Vi gjorde några små ärenden innan vi åkte hem. 
 
 
God eftermiddag!
 
 
 
 

emmaaah

så fiin bild =)

Svar: Tack:)
Marie

2017-03-23 / 15:33:19
URL: http://nouw.com/lillemmish
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Grattis för 8 år som bloggare då :).

Svar: Tack:)
Marie

2017-03-23 / 22:08:48
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback