BEGAGNAT

Cesar behöver ytterkläder nu inför våren.
De växer ju så fort så de kläder han nu behöver kommer han inte kunna ha till hösten. 
Vi hade tänkt åka i helgen och kolla på skalbyxor som han kan ha när han är ute på gräset och leker och så kan han i så fall ha fleecebyxor under.
Jag kom sedan på att jag ville prova att lägga ut en köpes annons på facebook. Jag är med i många grupper där som köper och säljer barnartiklar och barnkläder. 
Så jag skrev en annons vad jag önskade köpa och då var det en tjej som hade tvillingar som svarade. Superfina gråa skalbyxor var det och hon sålde dessutom båda paren så fick två par för 150 kr!!! Så det är jag riktigt nöjd med och de var verkligen superfina i skicket. 
 
Så jag känner inte alls något behov att köpa allting nytt till Cesar som han behöver. Är det bara helt och fräscht så tycker jag absolut att begnagnat fungerar hur bra som helst.
 
 
God förmiddag!

Days by Johanna

perfekt med begagnat när de är så små, det är ofta nyskick med för de växer så snabbt.

Svar: Håller med:)
Marie

2017-04-01 / 13:38:49
URL: http://daysbyjohanna.blogg.se
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Perfekt! Köpte också mycket begagnat förut :D.Så bra för skicket på barnkläder är ofta jättebra :D

Svar: Ja de sliter ju inte kläderna så mycket när de är så små.
Marie

2017-04-01 / 23:27:38
URL: http://www.saramadeleine.se
Tilda Barkselius

Vilken tur att du hörde av dig! Då fick du grymma byxor och de blev av med något de inte ville ha :)

Svar: Exakt:)
Marie

2017-04-02 / 22:19:22
URL: http://nouw.com/tildabarkselius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback