TILLBAKABLICK

Här var jag gravid i vecka 39.
Den här bilden är tagen på min födelsedag förra året, alltså 12 juni. 
Idag, 16 juni är det exakt ett år sedan tiden gick ut. Jag var pigg genom hela graviditeten och även på slutet men jag började bli trött och less och tung. 
Den kvällen hade vi sommaravslutning med jobbet. Bebisen kunde ju komma när som helst men jag kände samtidigt att jag inte ville gå hemma och vänta. Det kunde ju lika gärna ha tagit 2 veckor till innan bebisen tänkte komma. Så därför valde jag att vara med på avslutningen.
 
Jag mådde väldigt bra under graviditeten. Jag hade knappt några krämpor förutom sista veckorna.
 
Det var väldigt mysigt att vara gravid. 
 
 
God kväll!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fint inlägg :). Jättefin är du också :)

Svar: :)
Marie

2017-06-16 / 22:25:10
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback