FÖDELSEN.

Det här blir fortsättningen på förra inlägget:)
Jag avslutade förra inlägget med att natten innan Cesar föddes var tuff och jobbig.
02.15 den natten var jag aktivt igång med förlossningen och blev förflyttad till en förlossningssal. 
Jag höll på i 7 timmar innan bebisen ville komma ut. Personalen var fantastisk hela natten och morgonen både för mig, bebisen och sambon. Det var några smärtsamma timmar men också underbara på samma gång.
 
Kl 9.11 föddes en pojke (vi hade inte tagit reda på könet innan) som var så fin och det sötaste jag sett!
 
Ost-och skinkmackor hade aldrig tidigare smakat så gott.
Fikabrickan som personalen kom med när vi landat en stund med vår fina bebis smakade så gott. Jag var sugen efter att gjort av med alla mina krafter under den långa och tuffa natten. 
 
Efter födelsen följde en mysig tid på BB i två dagar innan vi åkte hem som 3 i familjen.
 
 
God kväll!
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så ljuvligt :)

Svar: Verkligen!
Marie

2017-06-19 / 21:23:01
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback