TRÄNING OCH UTFLYKT

Detta är min tredje semestervecka.
Sambon jobbar den här veckan. Så jag och Cesar har gjort lite olika saker. 
I måndags efter lunch åkte vi till Svartviks Herrgård där vi lekte och myste i det fina vädret. Jag hade packat med mellanmål som jag tänkte att vi skulle ha ätit där men plötsligt började det ösregna. Så vi fick skynda oss till bilen och åka hem.
Jag hade även med mig systemkameran för jag tänkte ta lite bilder i området men det blev inget av med det på grund av vädret.
 
Jag har som mål innan lördag att cykla 10 mil. Jag började i lördags.
I måndags när jag och Cesar hade gjort oss klara för en cykeltur så såg jag att jag hade punktering på framdäcket. Så jag åkte ner med däcket till Lindbloms. Det var inte klart förrän dagen efter. Så jag tappade en dag med att nå mitt mål. Så jag tog igen det i går kväll med en tur på 2,1 mil. 
Idag cyklade jag och Cesar in till stan och tillbaka. Så nu har jag 2,3 mil kvar innan jag nått målet.
Jag var även till gymmet i morse innan sambon åkte på jobbet. Så idag har det blivit mycket träning.
 
 
God eftermiddag!
 
 
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så trevligt det låter :). Mysig bild med :)

Svar: Tack så mycket:)
Marie

2017-07-19 / 19:30:42
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback