7 MÅNADER

 
 
 
För 7 månader sedan kom Cesar till världen!
Jag känner som många andra att tiden går fort. Jag försöker samtidigt stanna upp varje dag och njuta av den härliga tillvaro som han förgyller oss med. 
Han börjar formas till en egen liten individ. Han är så nyfiken på världen, han har utvecklas mycket senaste tiden. Han sitter stadigt själv, hasar sig fram, rullar runt och är nyfiken på allt som finns i närheten. 
 
Vi har hittat bra rutiner för sovning och mat och när det gäller mat så har han fått smakat mycket den senaste tiden och det är så roligt att erbjuda honom fast föda för han hoppar nästan i stolen när vi dukar fram och äter alltid med glatt humör och stor nyfikenhet.
 
Älskade barn, vad vi är lyckliga som får ha dig i vårt liv!!
 
 
 

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så söta bilder :D. Älskar mammuten! Tittat på dessa länge faktiskt, hade lätt köpt en om jag hade småbarn :-p

Svar: Han fick den av sin faster i julklapp.
Marie

2017-01-19 / 13:09:03
URL: http://www.saramadeleine.se
Days by Johanna

Så söt! Och ja tiden går verkligen för fort. Den går ännu fortare när de börjar på förskolan.

Svar: Det kan jag tänka mig.
Marie

2017-01-19 / 19:51:32
URL: http://daysbyjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback