VINTERNYTT!

Cesar behövde ny mössa!
Så i fredags gjorde jag några ärenden på stan och köpte då lite nytt. Det här sättet med mössa och vantar tyckte jag var så fint så jag kunde inte låta bli att köpa det. 
 
 
Jag var även ute efter en bra sovmössa.
Vi köpte en åt honom i höstas som vi har varit supernöjda med. Den har suttit bra och täckt öronen väldigt bra så jag kollade efter en likadan. Jag gick direkt till butiken där vi köpte den och där fanns den:) Den här gången var den lite mörkare grå, annars var det samma modell. 
 
Även en halskrage vill vi att han skulle få då overallen är lite stor och det gör att han blir lite bar i nacken och halsen. Jag frågade i samma butik om de hade några men det var bara till större barn. Hon tipsade på Stadium för där hade hon köpt till sina barn. Så jag gick dit och där fanns det. 
 
 
Så jag var mycket nöjd med mina inköp:)
 
 
 
 

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så sött :D

Svar: :)
Marie

2017-02-05 / 10:27:33
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback