SKOR!

Jag kunde inte låta bli!
Igår åt jag lunch med en kompis och hennes son. Efter det så gick vi på stan en sväng och på Din sko var det halva reapriset på massor av skor. Jag hittade dom här fina sandalerna. Det kommer dröja ett tag innan behöver använda skor men jag kunde inte låta bli. Det är storlek 20 och han kan nog ha dom i sommar. De var så fina och söta. Ordinarie pris var 249 kr, nedsatt till 149 och så halva priset på det. Så 75 kr betalade jag. 
 
Lunchen på Invito var väldigt trevlig och mysig! Det var väldigt bra service. De var vänliga och tillmötesgående att vi hade vagnar och småbarn med oss, de frågade om vi ville ha maten värmd till barnen och plockade upp leksakerna från golvet när de gick förbi och kom ofta och frågade om vi behövde något och om allt var till sin belåtenhet. 
Så dit kan jag tänka mig att gå igen.
 
Vi avslutade dagen igår med fredagsmys hos grannarna. Vi köpte hem kinamat, såg på hockey och myste med en massa fredagsgotta:) 
Vi hade med oss liggdelen till vagnen som Cesar kunde sova i tills vi gick hem. Han sov uppe och vi var nere och så hade vi babyvakten med oss. Så det funkade bra. När vi gick hem vid 23 vaknade han till men somnade om snabbt och då var det bara att lägga ner honom i sin säng. Han vaknade några gånger då han tappat nappen, åt vid 02 och sov till kl 05 och då bar jag in honom till oss och så sov han till 06.30. 
 
Nu väntar en mysig lördag!
 
 
God förmiddag!
 
 

Longevity - en blogg om hälsa

Så söta

Svar: :)
Marie

2017-02-11 / 10:11:06
URL: http://madelein.se/
be

Söta!

Svar: :)
Marie

2017-02-11 / 14:41:22
URL: http://nouw.com/bellss
Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så söta små sandaler!

Svar: Ja det finns verkligen mycket fint till barn:)
Marie

2017-02-12 / 11:33:00
URL: http://spontan.blogg.se
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så fina :D

Svar: Ja jag kunde inte låta bli att köpa dom:)
Marie

2017-02-12 / 14:44:37
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback