PINCHOS OCH BIO


(null)
Igår hade vi barnvakt.
Vi ville se hur Cesar var efter sin lilla olycka innan vi bestämde helt att lämna bort honom över natten som vi hade tänkt innan det hände. Han var ju precis som vanligt så vi gjorde det vi hade planerat.
Så vi körde ner honom till farmor och farfar.
Vi hade bokat bord på Pinchos. Det var väldigt gott som vanligt och så mysigt att äta små rätter. Jag åt denna goda langos, chiligryta, plankstek och crispy chicken.

(null)
Deras små efterrätter är också goda.
Jag beställde churros med nougatsås, så himla gott!

(null)
Efter middagen gick vi på bio.
Vi såg Solsidan. Den var bra men jag hade förväntat mig mer. Jag tyckte den var mest som serien, inte något nytt som stack ut. Men den var helt klart värd att se.

Cesar hade haft det jättebra. Han hade sovit hela natten och vaknat vid 5 tiden men somnat om till ca 7.

Nu väntar vi in grannarna för lite lördagsmys.




God kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback