JULMARKNAD.

Förra helgen var det julmarknad på Norra berget.
Jag och Cesar åkte dit med Annika och Isak. 
Det var väldigt myset med skönt väder och mysig stämning med alla fina saker som såldes och extra mysigt blev det när det blev mörkt och alla ljus och lampor sken upp. 
 
Vi såg hästar som körde vagn som kan kunde åka med...
 
...De hade även gjort väldigt fint med lampor efter gångvägen bort mot skogen...
 
...och även gjort fint med marschaller.
 
Två fina tomtenissar hade vi med oss.
Det gjorde stämningen ännu bättre när dessa två sprang runt och busade och lekte:)
 
Det blev en mysdag efter marknaden.
Annika och Isak bjöd på god middag, kebab gjord på fläskkarrè, grönsaker, bröd och goda såser. Cesar tyckte det var väldigt gott och även jag.
 
Barnen lekte och myste hela kvällen. 
De har roligt tillsammans när de träffas. Det är roligt att umgås med kompisar som har barn i samma ålder som Cesar.
 
Vi hade en väldigt mysig dag tillsammans. 
Stefan kom och hämtade Cesar när han skulle sova. Så när Isak hade somnat fick vi lite tid bara Annika och jag att surra och umgås.
 
Det var en väldigt mysig dag som jag sent kommer glömma!
 
 
God eftermiddag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback