JULDAGEN.

Nu är julhelgen slut.
På juldagen gick vi först en promenad på förmiddagen och drog Cesar på snow racern som han fick av tomten. 
När Cesar sov sin middagslur så installerade vi min iPad mini som jag fick av Stefan i julklapp. Jag har pratat länge om en sådan. Så jag blev glad att jag fick en. 
 
På eftermiddagen åkte vi till Stefans föräldrar på middag. Det bjöds på fläskfilé och potatisgratäng. Det var gott med ett avbrott från julmaten. 
Vi kom hem vid 20-tiden. När vi nattat Cesar fortsatte vi att titta på Gåsmamman. Det är en väldigt spännande serie. 
 
 
God fortsättning!

JUNITJEJ

Vilken fin julklapp du fick!!

Svar: Tack! Ja jag hade tydligen varit väldigt snäll:)
Marie

2017-12-27 / 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback