VARDAGSLYX!

Här kommer förklaringen till att vi packade i onsdags:)
Jag och Stefan åkte upp till Hallstaberget och deras Spa och relax avdelning. Vi brukar unna oss att åka dit ett par gånger per år. Det är lagom avstånd och så himla mysigt och härligt med bubbelpoolerna och bastu.
 
De har även en pool utomhus.
Det var så fint väder så jag badade mycket i den poolen för att få njuta av solen. 
 
Vi lyxade till med lunch där.
Jag tog i vanlig ordning deras god nachostallrik.
 
Vi hade en härlig dag. Det var avkoppling att bara vara, lösa korsord, lyssna på musik,bubbla, basta och bara ta det lugnt.
 
Cesar var hos mamma och pappa och sov där till idag. Han hade haft det superbra och allt hade gått bra. Han hade sovit bra i natt också. 
Jag tycker det är bra att han lär sig att vara borta från oss emellanåt och även att han sover borta ibland. Det tror jag bara är nyttigt att de får prova andra miljöer och att någon annan nattar än bara mig och Stefan. 
 
Idag har vi grejat i garaget och plockat undan på nedervåningen. 
Vi bjöd in grannen på lite mysigt fredagsfika, kladdkaka med glass och bär. Jag älskar ju att baka. Så att sno ihop något så enkelt som en kladdkaka, det är så roligt!
 
 
God eftermiddag!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Men du så underbart :D

2017-08-06 / 00:22:43
URL: http://www.saramadeleine.se
Frida%20G%20Svensson

åh vilken njutning! jag vill vara där NU!

2017-08-06 / 13:56:31
URL: http://www.fridagsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback