SKALOVERALL

I fredags fyndade jag!

Jag är med i flera köp- och säljsidor på Facebook.
I torsdags när jag kollade så såg jag en annons på denna fina skal overall. Den såg fin ut på bilderna och priset var endast 150kr! Så jag kunde inte låta bli att köpa den och dessutom bodde den som sålde den på vägen där jag då befann mig.

Så igår fick Cesar inviga den och den passade perfekt.
Vi har köpt en del saker/kläder på sådana sidor och oftast har vi varit väldigt nöjda med köpen.

Så nu har han en fin höstoverall att ha på förskolan och på helgerna kan han ha den hemma att leka i.

God morgon!


Amanda

Alltid så kul när man hittar fynd :)

Svar: Ja det är det verkligen:)
Marie

2017-08-28 / 21:18:18
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback