IPHONE 7

Äntligen!
Igår kom min nya telefon, iPhone 7. 
 
Jag är inte en person som behöver eller måste ha det nyaste på marknaden. Har jag bara grejer som fungerar som de ska så nöjer jag mig med det.
 
Min telefon har under en längre tid varit trasig i skärmen. Den har liksom buktat ut runtom. 
Därför tog vi ett beslut att skaffa en ny till mig. Jag var inne på att köpa en IPhone 6 men när jag jämförde priset på den och 7:an så skiljde det inte så mycket. Därför kände jag att jag ville beställa en 7:a.
Jag fick sms igår att den hade kommit så vi hämtade ut den igår kväll. Vi installerade den vilket apples produkter är väldigt enkelt att göra.
Man säkerhetskopierar den gamla och när man sedan ska fixa den nya så sätter man bara in kabeln i datorn och så förs allting över till den nya från den gamla. 
 
Den verkar ha en hel del finesser som jag ska försöka sätta mig in i och lära mig:)
 
Jag måste erkänna att det är lite extra kul med nya grejer:)
 
God morgon!
 

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så kul med ny :D. Man blir ändå glad av nytt :). Tycker man får lite extra glädje när man öppnar upp en ny telefon :)

Svar: Jag håller med:)
Marie

2016-10-26 / 12:51:00
URL: http://www.saramadeleine.se
Matilda Berlin

Åh så avis jag blir! Du måste berätta hur den är om ett par agar när du har kommit in i det =)

Svar: Ja det ska jag göra:)
Marie

2016-10-27 / 20:22:53
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
MADDISENJ.SE

Härligt med en ny telefon!

Svar: Ja det är det:)
Marie

2016-10-28 / 22:29:50
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback