NYTT I BLOGGEN!

Hösten är här och bloggen är ny!
Jag har länge känt att bloggen har behövt en uppfräschning och jag har haft hjälp att göra om den. Jag har valt alla färger och bilder själv och hur jag ville att det skulle se ut. Jag är mycket nöjd med resultatet!
 
Vi fullkomligt älskar den åkpåse vi har köpt till Cesar som han har i vagnen när han sover på dagarna. Den är av märket Voxi. Den är otroligt varm och bra på alla vis! Det som är bra med den är att han inte behöver något mer än mössa och vantar när det är den temperatur som ute nu om dagarna. Jag tror inte han kommer behöva något mer i vinter heller men det beror ju på hur mycket kyla den här vintern tänker ge oss.
Dagarna med sovningen börjar flyta på riktigt bra. Cesar har sovit regelbundet på dagrna länge nu och ända sedan dess har vi låtit honom sova ute. Minsta lilla sovstund han gör så bäddar vi ner honom i vagnen och drar ut honom, antingen på balkongen eller altanen. Jag ställer honom allt oftare på altanen för där är han mer skyddad för väder och vind då den är inglasad. 
 
Det var allt för nu.
 

Eva

Mysiga Cesar / Farmor

Svar: :)
Marie

2016-11-02 / 08:26:13
Matilda Berlin

Åhh vad fin bloggen blev! Riktigt, riktigt bra =)Kram

Svar: Tack så mycket!
Marie

2016-11-03 / 09:13:21
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback