BUS ELLER GODIS

Vår egen lilla Halloweenprins:)
Igår när vi hälsade på Cesars farmor och farfar hade han med sig sin halloweenhink:) Istället för godis fick han paket. Det ena innehöll en väldigt fin pyjamas som jag hade sett på Lindex som jag tänkt köpa till honom. Så det var en perfekt present:) Han fick även en fin lampa att ha på sitt rum. Jag lägger ut detta i ett inlägg senare idag.
 
Vi var där under kvällen, åt mat och Stefans syster och systerdotter var också där och jag fick hjälp att klippa och färga håret. Tack så mycket för hjälpen!
 
Åter igen måste jag bara få säga hur duktig vår lilla bebis är på nätterna:) Igår då när vi var borta så nattade vi honom i vanlig tid. Han somnade i vagnen, vi lyfte över honom till bilstolen och han fortsatte sova. När vi kom hem flyttade vi honom till sin säng och så sov han till kl 01.45. Jag matade honom och han somnade om med detsamma och sov till 06. Då brukar han vara pigg och vilja göra morgon. Jag provade att lägga ner honom igen för att han verkade fortfarande trött.  Han somnade nästan men kom inte riktigt till ro så jag tog upp honom. Jag bar in honom till våra sängar. Han brukar få morgonmysa där med oss. Han somnade om och sover fortfarande. Så om vi jag bortser från de två måltiderna i natt så har han snart sovit i 12 timmar.
 
Så vi får se hur länge han sover. 
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback