ALL HELGONA DAGEN!

Igår besökte vi minneslunden!
Det är så fint på kyrkogårdarna under all helgonahelgen så jag åker alltid dit och tittar och tänder ett ljus. Det har jag gjort varje år sedan farfar gick bort för över två år sedan. 
Mjösunds kyrkogård är den minneslund som vi åker till och den är så vacker. 
När vi kom dit igår så var det fullt med bilar på parkeringen. 
Vi gick till minnelunden och även där var det mycket folk. Det finns en stor, rund platta där som man kan ställa sitt ljus på men den var full som ni ser här på bilden. Så jag ställde ljuset bredvid som många andra också hade gjort.
 
Jag tycker så mycket om att ta en bild på denna fina plats just den här helgen just för att det är så fint!
 
 
God morgon!

Anita

Oj, såå himla vackert...!!

svar; Ja verkligen värt att åka en bit för att komma till Ullared :D

2016-11-06 / 10:50:22
URL: http://siliiins.blogg.se/
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh verkligen vackert :)

Svar: Japp.
Marie

2016-11-06 / 13:40:40
URL: http://www.saramadeleine.se
Matilda Berlin

Åhh vad fint!" Har aldrig riktigt "firat! allahelgona tidigare, men var och besökte min farmors grav i ördags och åhh vad fint det var!

Svar: Ja det är så fint!
Marie

2016-11-07 / 09:34:19
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Linda

Så fint! Man blir tårögd bara av att se alla ljus.

Svar: Ja det är verkligen vackert.
Marie

2016-11-07 / 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback