ONSDAG.

Hittills har den här dagen gått fort.
Jag har bakat idag. S systerdotter ska sälja fika i morgonkväll och jag blev tillfrågad om jag kunde baka något. Så slängde ihop en plåt med kärleksmums. 
 
I morse 8.10 hade jag tid hos tandläkaren för en kontroll. Allt såg bra ut så nu behöver jag inte gå dit på ett tag.
Sedan passade jag på att åka och träna. Det börjar bli jobbigt och jag blir trött fort. Jag fick mycket beröm igår av barnmorskan att jag tränar och håller igång så bra så här långt gången i graviditeten. Målet är att jag ska träna så länge som jag orkar, även om det bara blir en halvtimme som idag. Jag har igen det så mycket sedan. 
 
Även vårdcentralen fick ett besök av mig idag. Jag kände i natt att vänster öra slog lock jag förstod med detsamma att örat behövde spolas rent. Så jag åkte dit till kl 10 då de börjar sina dropin tider. Jag fick vänta länge men till sist blev det min tur. 
 
Ja det är väl det jag hunnit med idag. Jag tvättar sängkläder till bebisen. Vi fick mycket sånt av syrran i helgen, både som passar spjälsängen och vaggan. 
 
 
God eftermiddag!

rememberthiis.blogg.se

Gott med kärleksmums :D

Svar: Japp:)
Marie

2016-05-25 / 15:07:13
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Malin

Perfekt val, kärleksmums är så gott! =)

Svar: Håller med:)
Marie

2016-05-25 / 19:57:51
URL: http://majzans.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback