HELGEN SOM GÅTT!

Helgen har gått fort.
Eftersom jag nu är hemma från jobbet för att vila och ta hand om graviditeten så får jag inte rikigt samma helgkänsla som när jag jobbar. Jag tycker ändå att jag har haft en härlig helgkänsla den här helgen som vi har fyllt med olika saker. I fredagskväll tog vi det lugnt och myste framför tv:n. 
I lördags klippte S gräset som verkligen var behövligt. Jag rensade lite ogräs på uppfarten. På eftermiddagen gick vi en promenad och sedan en sväng ut till Birsta där vi handlade mat och köpte blommor till alla krukorna ute. 
På kvällen var vi bjudna till S föräldrar på middag.  Det blev somrig efterrätt med glass och jordgubbar, mums!
 
Barnrummet är klart förutom rullgardiner och gardiner. I fredags när jag hämtade S på jobbet svängde vi in och köpte detta för att få rummet helt klart. 
Vi satte upp rullgardinerna igår men när vi skulle sätta upp gardinstängerna hittade vi inget bra ställe att sätta upp fästena på. Så S skulle gå in på Ikea idag och köpa hem andra typer av fästen så får vi se hur vi får till det.
 
Jag planterade alla blomkrukorna igår och vi städade garaget. 
 
Nu är det en ny vecka på intåg och endast 2,5 vecka kvar till bekräknat datum på bebisen:)
 
 
God morgon!

Malin

helgerna går alltid så himla fort :)

Svar: Ja verkligen
Marie

2016-05-30 / 20:37:07
URL: http://majzans.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback