KUSINMYS

I lördags kväll kom Cesars kusiner förbi.
E har inte velat hålla i honom tidigare men nu ville han det och då var det bara att passa på att ta en bild:)
 
Vi bjöd på glass och då fick jag ett gyllene tillfälle att bjuda på jordgubbar från mitt eget land. Jag vill inte äta jordgubbar nu när jag ammar och då var det perfekt att jag kunde bjuda istället. Det var uppskattat både av stora och små. Så här såg E:s glasskål ut! Mums!
 
Helgen har annars varit bra. Solen har varit framme och vi har försökt njuta av den. På kvällarna har vi suttit på uteplatsen och njutit. I lördags gick vi en promenad i Galtström i det härliga vädret och igår åkte vi till Stekpannan en stund. 
 
Igår kväll grillade vi och såg på fotbollsfinalen. 
 
 
God förmiddag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback