TONÅRSKALAS!

Igår firade vi Stefans systerdotter!
Hon fyllde tonåring i veckan. Åren går så fort!
Det var ett trevligt kalas där det bjöds på tacos och tårta. Allt smakade mycket gott. Av oss i present fick hon presentkort på Ikea som hon önskade sig och hon fick även hallongrottorna som jag skrev i förra inlägget. 
 
Det är många i våra familjer som fyller år på årets första 6 månader. Nästa på tur är sambons pappa, sedan min mamma, därefter sambons systerson. Sedan blir det ett uppehåll till april då det är just sambos födelsedag och efter några veckor min yngsta systerson. Sedan är det några i juni också, jag och syrrans man. 
 
Det är roligt med kalas tycker jag!
 
God kväll!

joanna- Aspergers, Bipolär, Speedway och Viktväkarna

mysigt med kalas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback