ÖRONINFLAMMATION!

Ja då var det dags igen då!!
I helgen hade jag värk i båda öronen så jag misstänkte för mig själv att det säkert var vax igen som gav mig smärtan. Jag har även tidigare varit inflammerad i hörselgången så jag tänkte då att det även kunde vara det.
 
Så igår när jag slutade jobbet klockan 15 åkte jag till vårdcentralen. Den jag tillhör har drop in tid till både läkare och sköterskor varje vardag kl 13-16 och det är verkligen superbra tycker jag! I mitt fall denna gång så behöver jag ju inte boka tid utan åka dit och vänta på min tur.
Först sög ut läkaren ut det vax som fanns i båda öronen och det var inte så kul att vara med om. Det låter mycket och på mig gjorde det lite ont då jag dessutom var inflammerad i båda hörselgångarna. 
Så jag fick dessa antibiotikadroppar utskrivna så nu hoppas jag att min dubbelsidiga öroninflammation ger med sig. 
 
Nu är det dags att starta en ny dag.
 
God morgon!
 

corneliaeriksson.blogg.se

Åh vad jobbigt! Hoppas den ger med sig snabbt! Jag har öroninflammation väldigt ofta och det är verkligen inte roligt...

Svar: Håller med, det gör ont och är jobbigt på alla vis.
Marie

2016-01-19 / 16:56:04
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Carina

Tråkigt!. Gör sååå ont!. Du får krya på dej!. <3

Svar: Tack så mycket!
Marie

2016-01-20 / 19:39:45
Amanda Jona [SPONTAN]

Men usch då, krya på dig!

Svar: Tack, det är på bättringsvägen:)
Marie

2016-01-22 / 18:49:48
URL: http://spontan.blogg.se
Emma Grann Fotografi

Åh nej :/

Svar: :(
Marie

2016-01-23 / 19:56:16
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback