NYTT FODRAL I ROSA

Jag behövde ettt nytt fodral till mobilen.
Jag har inte tidigare velat ha ett som man även kan ha som som plånbok som många har. Jag har tänkt så att om jag skulle tappa det så tappar jag ju verkligen allt. Men nu ville jag ge det en chans för det verkar ändå rätt så praktiskt. 
 
Först beställde jag ett som jag inte blev nöjd med för det fick inte plats så många kort i den. S behövde ett nytt så då unnade jag mig själv ett annat. 
Den har plats för 6 stycken kort vilket passar mitt behov. 
 
Det som jag inte visste när jag beställde fodralet var att telefonen fäster med magnet. Så det är väldigt smidigt att ta av och på. Det bästa med det var att den är lätt att flytta över till mitt träningsarmband när jag tränar och vill ha musik och att den får plats i armbandet utan att ta bort skalet runtom. Det tycker jag är väldigt smidigt och bra.
 
Så jag kan varmt rekomendera detta fodral som ni hittar HÄR.
 
God morgon!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback