FETTISDAGEN!

Igår blev det extra lyxigt kvällsfika:)
Eftersom det var fettisdsgen igår så köpte vi oss var sin semla och smaskade på till tv:n. De var väldigt goda:)
 
Jag känner en viss träningsvärk i kroppen idag. Jag gjorde ett bra pass på gymmet i går morse med ett program som jag kör nu när jag är gravid. Jag tränar ganska hårt och mycket i vanliga fall men nu när jag är gravid vill jag ta det lugnare. Jag kör med övningar som är bra för mig nu men i ett lugnt tempo. 
 
Gästrummet som vi hållit på att röja undan alla saker i senaste veckorna är nu äntligen tomt. 
Så nu kan vi inleda nästa fas där inne:)
 
Nu är det snart dags för jobb.
 
God morgon!

Sarah

Åt oxå semlor igår :)

2016-02-10 / 06:53:21
URL: http://CheerSarah.devote.se
Emma -Merakibeauty.se

mummss :)

Svar: :)
Marie

2016-02-10 / 09:14:57
URL: http://merakibeauty.se
Carina

Ja! visst är semlorna goda!.Vi fuskade och åt i Måndags. Ha nu en riktigt skön Lill-Lördag. :D

Svar: Ja semlor är gott:)
Marie

2016-02-10 / 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback