VART ÄR VINTERN?

Jag gillar dessa mössor!
Han fick den av farmor och farfar för några veckor sedan. Vi har använt den men den kommer att komma ännu mer till sin rätt när kylan och snön kommer. Jag tycker den kan komma nu. December är en vintermånad och då ska det finnas snö och kyla tycker jag. Så vi får hoppas att det kommer snart.
 
Jag och Cesar morgonmyser. Jag vet att jag skrivit detta förut men jag/vi är så stolta över att han är så duktig på kvällar/nätter. Vi nattade honom vanlig tid igår vid 20-tiden. Han var då trött men när jag matat och lagt honom i sin säng så var han som en sprattelgubbe och då tänkte jag att hur ska detta gå? 
Men det tog 10 minuter så sov han. Han vaknade kl 02 och åt, somnade om på 5 minuter, sov till 05.30, somnade om och vaknade 07.15. Älskade barn, vad vi är stolt över dig!
Jag åkte och tränade i morse kl 05 och det gick riktigt bra. 
 
Ikväll och i morgon blir det mys med yngsta systersonen:)
 
Trevlig fredag till er alla!
 
 
 

MALIN

Men åh, vilken underbar bild! Kram

Svar: Tack:)
Marie

2016-12-02 / 16:24:35
URL: http://malinkirstine.se
Matilda Berlin

Guu vilken söt bild! Håller helt med om att det borde vara snö utomhus nu!

Svar: Ja 1 meter snö..minst:)
Marie

2016-12-03 / 13:47:06
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback